Telefoon

Telefoon

+31 23 583 45 50
ma t/m vrij
08:30 – 18:00 uur
E-mail

E-mail

service[at]phallix.nl
binnen 48 uur
Facebook

Facebook

/PhallixNL
binnen 48 uur
Twitter

Twitter

/PhallixNL
binnen 48 uur

Klantenservice

Betalen

Je kunt betalen met:

  • Creditcard 
  • iDEAL
  • Bankoverschrijving 
  • Sofort
  • BanContact / Mister Cash
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC Payment Button
  • Gulden
  • Bitcoin
  • VVV Giftcard

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor phallix.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor phallix.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Levering 

  Levering Werkdagen Kosten  Landen
  BENELUX  Track & Trace 3 -15  dagen € 6,95 per bestelling  Nederland Luxemburg en België.

EUR 1 Track & Trace 3 -15  dagen € 14.65 per bestelling

Baleares, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk.

EUR 2 Track & Trace 3 -15  dagen € 20.15 per bestelling

Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Finland, Gibraltar, Griekenland, Guernsey, Hongarije, IJsland, Ierland, Jersey, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije, Oekraïne, Vaticaan, Wit Rusland, Zweden, Zwitzerland.

Wereldwijd Track & Trace 3 -15  dagen € 25.95 per bestelling  Overigen

Let op dat met ‘dagen’ werkdagen wordt bedoeld.

Discrete levering

Onze verpakkingen vermelden nergens aan de buitenkant onze naam, ons logo of onze producten. Op betaalafschriften wordt ‘Phallix Europe’ vermeld.

Garantie

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen bij levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

Klachten

We verzoeken u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service[at]phallix.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

/PhallixNL

meld je aan

Phallix
updates

Meld je aan en ontvang de laatste Phallix updates, informatie en Phallix aanbiedingen.